Retourneren:

Het herroepingsrecht:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Info@wallart4you.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voor onze artikelen geldt dat je deze binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren, als je hebt voldaan aan de volgende voorwaarden:

  • Het artikel is onbeschadigd;
  • Het artikel is compleet;
  • Het artikel zit in de originele verpakking en is ongebruikt.
  • Het artikel is niet op maat gemaakt, door jezelf of door derden aangepast of een gewijzigd product.

Beschadiging:

Heb je een beschadigd product ontvangen? Meld de beschadiging binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail en stuur enkele foto’s mee van de beschadiging. Nadat de foto’s zijn ontvangen en is vastgesteld dat de beschadigingen buiten de schuld van de klant om zijn gebeurd wordt de order opnieuw in productie gezet en ontvang je deze binnen 7 werkdagen.

Klachtenregeling:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wallart4you.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.